2008年3月31日 星期一

沉迷下去


我沉迷既係Annie Leong本書啊,我過埋呢個星期就要忙自已既書
唔再得閒試其他菜式餚
但會等到我完成project後會買佢第二本食譜書


無大志既我專搵較容易既去做,今次係鹽焗雞
材料係粗鹽、雞,好簡單,但當然都要花心機

雞係鐘點姐姐幫我買既嘉美雞,當然要幫我去除佢個頭喇
可惜我...我....我第一次斬雞,斬..到....爛晒,噢
得隻雞脾見得人,由於用嘉美雞整,整完隻雞完全無晒油膏,皮都幾成薄薄一層

食譜內無將雞包牛油紙,就咁放鹽焗
但我怕會過鹹,所以包一層牛油紙先去焗
味道剛剛好呢
如果唔想食得鹹的話,我都見議用一層牛油紙包住隻雞會較好




鹽焗雞食譜來自 :安璞.滋味.知美

雞             1隻    約1.5公斤(3磅)重

粗鹽          3杯

醃料

鹽                 1茶匙

白胡椒粉     1/2茶匙

白紹興酒      1茶匙

醬汁

薑蓉              2湯匙

蔥花              3湯匙

鹽                  2茶匙

油                  2茶匙

1) 雞洗淨抹乾,放醃料搽勻雞腔內外

2) 吊起雞風乾,最好吊過夜

3) 3杯粗鹽落鑊(無油),炒至聞到鹽香味

4)鋪開鹽,將雞放在鹽上,雞胸向下。雞背灑點鹽

5)蓋上鑊蓋,調火至最慢,焗20分鐘

6)翻轉雞,雞胸向上,再蓋上鑊蓋。繼續用極慢火另焗20分鐘

7)如果雞還未熟,將雞側身放,腿向下,每邊再焗10分鐘,全程蓋上鑊蓋

8)取出雞,稍為冷卻他將鹽掃走,然後斬件。將醬汁和雞件一起上枱



鹽要炒耐些少,我炒至微金黃色

圖二係炒至中般時開始轉色


 


同場加影:大地魚碎、蝦仁蒸水蛋
今次呢個蒸水蛋用大地魚碎同蝦去蒸,可惜蝦沉底,蛋上的點點就係大地魚碎啊
用大地魚碎蒸好香啊!比上次用蝦湯蒸更好呢




Y!blog工程將會令blog暫停兩日

你~我~相隔多麼遠~

那年那天可相見

那處境可會改~變!

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾