2007年11月29日 星期四

餓底


琴晚去飲宴前,大少爺返屋企換衫

仲有大少爺一個同事上我地屋企休息一下再到飲宴場地

我叫佢哋食整好既咖喱蘿蔔、魚蛋

大少爺突然想食西多士,仲話已經好多年無食過

心軟既我就自已整比佢食

如我唔整的話,佢出去食茶餐廳用萬年油整既更加唔健康

何妨佢唔係成日都會食就整比佢啦!

蛋要用打蛋器打到起泡,將麵包沾上蛋泡,用蛋泡會較輕身

用半煎炸方式至金黃色

大少爺個同事話好食過街外既呢




好熱氣?唔怕!

我琴日煲咗海帶綠豆沙呢




飲宴前食到咁多嘢,大少爺的確係【餓底】

但佢仍然能夠保持標準身型係好奇既事

*今晚繼續飲宴,又係一樣菜式...........

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾