2007年11月14日 星期三

祝福 @ 北京樓


*出blog隨意門又出動

11.13全日都好開心

出席一個祝福飯聚,主角: minicorgie

出席者:飛e、靚蝦吉、秋香兄弟、春桔同圓圓

原本仲有冬菇,但近日佢太忙,今日缺值

其實我足足傷風一個星期、加上勁忙

無乜心機一個星期,幸好…再睇醫生食新既傷風藥令我好起來

一個飯局加上飯前一個約會令我再度活躍(發癲)

希望無令坐隔離既春桔嚇親,期間一路食一路笑

*昨日大少爺又叫我睇相機(佢真的好討厭我部相機)

於是下晝就去睇,我真係去搵同一牌子、model、同一特別功能,只係個mon大一吋既相機

噢!我部舊相機真係以為我會拋棄佢而嬲攪到今晚影既相就十分差




飯前同靚蝦吉講:想飯後到佐敦一間糖水店買糖水比大少爺

飯後靚蝦吉真係陪我行返落佐敦買,買完之後就返屋企

多謝蝦吉陪我行去買啊

To:mini

祝你永遠幸福快樂!

好高興能夠分享喜悅,等你忙完後再約飯聚

我真係有諗過呢個星期煲湯拎比你飲架!可惜相隔一個海呢

認識到你同飛E確實係開心、娛樂無窮!

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾