2007年6月4日 星期一

與眾同樂 tag


比AMY tag中,佢叫到我實玩啦
遊戲規則:::::

試說明5項你最想要的生日禮物OR 聖誕禮物
和點名10名網友不能有重覆AND順度去他們的BLOG留言,告訴他們被點名了
我最想收到既生日禮物:
1.大少爺同我都健康、快樂
 2.  台灣4日慶祝生日之旅  (如無意外會實現
)

3.vivienne westwood冬季新款既  brooch、 頸鍊連鍊咀
4. BV 手挽袋   (比大少爺參考)
5 .christian louboutin冬季鞋  (比大少爺參考)

1. 點你的人是誰?
Amy

2. 你跟他是甚麼關係?
朋友
3. 寫出你對他的5個好印象?
開朗、堅強、好媽媽、細心、對身邊既人好好
4. 他對你做過最深刻的事 ... ?
送冷頸巾比我去日本,去到日本我用既時候覺得好暖


5. 他跟你說過最深刻的說話?
要栗子蛋糕
6. 如果他變成你的情人,,,你會因為他的那一方面而令你喜歡他呢?
開朗、細心、堅強、愛錫家人

7. 如果他變成你的敵人...你會因為他的那一方面而令你討厭他呢?
比我更開朗
、有個好可愛既女


8. 現在你最想他對你做的一件事?
要繼續身體健康同我約會暢談
9. 你覺得周圍的人認為你是怎樣的人?
瘋癲、唔PMS時個樣都OK架、眼耳口鼻身都係圓形、係又笑唔係又笑、臭脾氣

10.自己想成為的理想類型是?
淑女、丁字腳企、身形變成長方形

11. 給關心自己、喜歡自己的人大喊一句吧:
I love U too.................
12. 把這份問卷傳給你最想知道他對你的感覺的10個人Vanlily 、珍妮仔、咪咪吉、笨 B 媽媽 、GG、GG、Ivany、♥阿愛♥ 、Auntie Goo 菇菇姐 、minicorgie(排名不分先後)

13 則留言:


  1.  No. 1  ~ Bingo !!!

    回覆刪除

  2. 大少奶:哇哈哈 ... 見係你 ... 玩喇!  

    回覆刪除

  3. 大少奶, 被你tag中一定玩啦 見係你咋

    回覆刪除

  4. okok~ 我又玩 不過要等我..我要唸清唸楚個5份禮物係咩!! 陳生佢有難喇

    回覆刪除
  5. 大少奶被你tag中後 ~~即刻玩咗喇~~多謝你呵 http://hk.myblog.yahoo.com/piyochan-emilychiu/article?mid=8828&prev=-1&next=8783

    回覆刪除

  6. e.......剛剛去完通知 d bloggers, 諗住去你樹, 點知你咁快tim 哇哈哈, 因為條題目係 「 最想收到 」ma, 咁咪day-dreaming 吓law

    回覆刪除

  7. i love your wallpaper

    回覆刪除

  8. 哈 ~~ 大少奶 最想收到既生日禮物 ~~ 唔 .. 呢個係一個好問題 如果可以天馬行空既話 ~~ 我最想收到既禮物係 ... 1 .  同小寶日日都o甘開心   佢日日開心健康 2.  可以暢遊世界一個月 3.  得到各式自己鍾意既相機 4. 可以有一張無限制  唔使還錢既卡比我去碌 唔 ... 應該係o甘多咋 哈... 純粹發夢

    回覆刪除

  9. 大少奶, 好, 我一於今晚12點前交俾你....

    回覆刪除

  10. 家嫂, 真係多謝你咁俾面. 我做左啦, 引用埋....但...唔見show出來啊...

    回覆刪除

  11. 大少奶,可唔可以講下點樣先可以做到上面咁既樣,有個咁大個CAKE既圖片呀?

    回覆刪除

  12.  作屎呀, 你同Ivany咁肉痳, 當我屎嫁

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾