2007年6月21日 星期四

休養 & 三色


9個太陽天氣下與冷氣共同進退。。。
冷氣好似未曾離開過我,只要唔出街9個太陽都唔怕
係遺傳
我媽咪、同爸爸都係冷氣人,由細到大夏天與冷氣不可分割
PMS已經完結、踏入生理期,但我心情郤好好
因為只要諗到.....水腫bye bye、豆豆無晒、毛孔細晒、就心情愉快
我要好好休養一星期 (忍到的話),買定食糧,必要時鐘點姐姐代勞
早前冬菇話要將陳氏三色發揚光大,但我唔想整沙律
又整三色麥Toast
有自製Bruschetta、洋蔥吞拿魚、蛋白粟米沙律
好得我歡心啊!
    
 
   <----甚得我歡心既Bruschetta

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾