2007年6月4日 星期一

1st Anniversary


emotion34.gif晌呢一年裡面我去過唔同既blog做親善訪問
吸收好多人生豐富既經驗
嚟緊我將會繼續發揚發花癲既精神,希望凝聚更多更多既癲人
多謝~~~~~~~~~~~~
______________________________________________________________
一年前既今日我開blog
因為當時仲停留晌蒸肉餅、煎雞亦、一星期煮一次飯仲沾沾自喜既我覺得好熱唔想成日出街
但晌屋企又無乜細藝,就突然想學焗蛋糕仲買齊所有材料、器具、模具一車咁返屋企
大少爺同我講:你唔好咁易放棄呀
其實我到而家都唔慣出街食飯影相,覺得好難為情,而家已經有進步但都係唔係次次會影
尤其是多人
所以開blog只係想放自已作品
慢慢潛伏內心既煮食爆炸力Boom一聲湧現,直到而家
最重要係...我認識好多朋友,仲會gathering添!又會彼此關心,一年來你哋陪住我
見証我既進步,多謝~~~~~~~~~~~
初初焗蛋糕做出好多4不像,直至做muffins先成功,後來好耐無做過,因被其他取替
一週年就做香蕉muffins賀一賀啦!





沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾