2007年6月7日 星期四

快樂與邪惡


今日被雷轟醒後就去金鐘行一陣
之後就去灣仔 La Fleur 食lunch,第二次嚟 食個餐牌一樣既?隔咗2個月喇喎
不過…就一樣好味,而且好抵食,Set Lunch約$80一位
同Soho區差唔多,但無甜品

好熱又香脆麵包

大少爺頭盤:南瓜湯,好甜呀!好香南瓜味呀

大少爺主菜:三文魚柳,好香三文魚味都夠滑

我頭盤:鵝肝鴨胸卷伴沙律,個鴨胸卷好味
沙律有edive同arugula,超值

大家都知我係牛既黑星:當然揀肉眼扒
好大塊我要切1/3比大少爺,原來每塊牛扒佢 哋都會用磅磅下重量





邪惡下午茶@ Haagen Dazs
好開心,大少爺唔算好鍾意食雪糕,所以我好少要佢陪我食邪惡下午茶
但耐唔耐都會陪我既
發花癲要一朵花、食完好好好好好好好好好好飽
有曲奇雲厘拿、士多啤梨、夏威夷果仁雪糕

大少爺既
第一次食齋啡味啫喱,係齋啡味啊
另外白色係奶味


而家煲木瓜雞腳湯,仲有幾日陪我吃喝玩樂,當然補下腳骨力
夜晚除飲湯,仲買 咗盒壽司呢

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾