2007年4月10日 星期二

五環合體


我9點就起身,煮早餐比自已食

好鍾意呢張相呀!有我好鍾意食 English muffins、煙肉、蛋

睇下隻蛋進步神速呢!其實用咗煎蛋工具,五環童食五環早餐,呵呵呵呵呵呵




五環合體後,就係........煙肉蛋漢堡




今晚見!

36 則留言:

  1. ﹝*知識是我的生命§﹞HHH2007年4月10日 上午10:25


    is  it  yummy???????

    回覆刪除

  2. 十足M記煙蛋呀~五環童厲害!

    回覆刪除

  3. 食完會唔會六神合體嫁? ... I mean 個肚

    回覆刪除

  4. 哈哈~~~真係五環喎

    回覆刪除

  5. 我好鐘意食呢隻包包架, 乾乾地好味.

    回覆刪除
  6. 大少奶 ~ 你個早餐好"正"呀!!

    回覆刪除

  7. 這個早餐一定很美味架啦.!!

    回覆刪除

  8. 計埋個枱墊同埋隻碟,應該係七環呀

    回覆刪除

  9. 靚過麥當當..正丫~

    回覆刪除

  10. Morning! 咁 lunch 呢

    回覆刪除

  11. 麥記都整埋,好厲害呀! 不過我鐘意豬柳蛋多d!

    回覆刪除

  12. 家嫂: 哇我好鍾意呢個muffin架. 但去親老麥叫呢個做早餐, 一定無, 次次要等幾分鍾!!! 佢地話...因為無乜人買, 唔會整定架 等你今晚晚餐啊!!!  

    回覆刪除

  13. 大少奶, 你個早餐好麥當當feel呀! ^_^

    回覆刪除

  14. 咁我希望fiona仲會認得你......五環既特徵....

    回覆刪除

  15. 咁快就預祝我地中國奧運開幕~

    回覆刪除

  16. 大少奶你好利害呀, 有咩戰利品要話我地知呀. 期待你今晚既晚餐

    回覆刪除

  17. 好似麥當當個個早餐

    回覆刪除

  18. 我都覺得好麥記呀!!

    回覆刪除

  19. 大少奶, 嘩, 咁早去行街, 今次一定大收獲啦~~ 你搞到我好想食麥記呀!

    回覆刪除
  20. Christina 小魚仔2007年4月10日 下午4:54


    好似食麥當勞 ~ 早晨全餐喎 ( 麥當勞小姐 : 唔該一份早晨全餐 配 橙汁 )

    回覆刪除

  21. 有時我都會整 ~~~ 好味道

    回覆刪除

  22. honey:我記得好多好多年前,曾經一次見過送貨工人運送麵包入麥當當,exactly 就係寫住嘉頓的 ~

    回覆刪除
  23. 幫到人等於幫到自己大家要開開心心,反對任何人抄人家答案作為自己答案,希望大家知識日日增~2007年4月10日 晚上9:12

    重有四百多天,咁快預祝啦,個五環好特別唷,我都好想食唷。 毛毛蟲番黎啦,打左BLog了,多謝大少奶去我到留言同關心&關懷毛毛蟲既病,希望大家都開開心心打Blog吧,加油唷。

    回覆刪除
  24. 大少奶, "哈北"又返黎喇~~

    回覆刪除

  25. 哈... 好味好味~~ 不過我鐘意熱香餅多d!!

    回覆刪除
  26. 大少奶, 仲有"哈北"第四日, 唔知點解彈咗去後面呀~

    回覆刪除

  27.  
    好一個 五環合體

     

    回覆刪除

  28. ha ha ha...五環?? 奧運呀!!!

    回覆刪除
  29. 呵呵.... 五環合體個名好有形喎! btw,今日 行街 買咗的咩嘢呢? 我 今日去Venilla suite 買到我既心頭好呀 你睇睇! http://hk.myblog.yahoo.com/jw!c5tSkBmfHRtUZKXAU38.toA-/article?mid=600&prev=-1&next=592

    回覆刪除
  30. 好一個"五環漢堡"~

    回覆刪除

  31. 你就好啦, 過着自由自在既寫意生活, 我而家行到邊都要帶埋個仔呀

    回覆刪除

  32. 好美味的早餐.最重要的是自己親手做的.意義非凡!  

    回覆刪除

  33. 妳好有心機呀, 整個咁美味早餐, 我至多係花生醬搽麵包咋.

    回覆刪除

  34. 啊,老麥(麥當勞)好似有隻咁樣嘅早餐啝,當年都食唔少,而家為健康唔敢食咯.(我乜都超標呀)

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾