2007年4月6日 星期五

電腦醫生


終於可以安坐書房用電腦,因為私人電腦醫生表弟今日幫我整電腦
因為今次連個殼都換埋,佢仲講明我哋要親自車佢到我屋企添
emoticon153.gif!!!

原本我好想親手整個  Tiramisu送比佢賀轉工
但我未整過大少爺話訂一個,免得失敗,因為表弟好鍾意食 Tiramisu
A1訂,個蛋糕味道好好但有別於傳統款色
有一塊又厚又實餅底,而且唔係夾層 lady's  finger,連蛋糕片都無
感覺係似食實既 mousse cake,好漏



自已 整 既
豬肉乾


有別於過去親自整晚餐比佢食  
表弟晚餐 1   表弟晚餐 2   表弟聚餐 3
係叫 Pizza hut
或者我鍾意食 Al Dente 同 Pizza Express既pizza
覺得pizza hut 麻麻地~



 

表弟每次都要食既心太軟

比表弟帶返屋企既有......
整比舅母既戚風蛋糕

整比大bear bear 舅父既杏仁曲奇
(
舅父鍾意食曲奇,其實舅母話唔好整曲奇比舅父,因為舅父會一口氣整包食晒,牛油含量又多,但朝早聽到舅父打電話比我時嬉笑既聲音,我就忍唔住整比舅父食)


仲有日本買返來既手信

To: 表弟
唔該你呀!幫我整電腦
仲有祝福你工作順利!下個月見啦



沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾