2007年4月11日 星期三

Encore


Encore 乜呢?無錯!係 芝麻脆餅
早幾日整既時候帶比大少爺家人食
睇得出大少爺好鍾意食,而且做法簡單,我都覺得幾好味
佢食得好少但又要保持儀態唔可以爭食喎
只要佢鍾意無論幾難我都會整,何況呢個咁易整?我好鍾意見到佢食得開心既樣
今次我試用粟米油,效果一樣脆
再一次多謝小魚仔提供食譜



39 則留言:


  1. Cookie?????????????

    回覆刪除
  2. 幫到人等於幫到自己大家要開開心心,反對任何人抄人家答案作為自己答案,希望大家知識日日增~2007年4月11日 下午2:23


    大少奶,又攪到毛毛蟲心唷唷,又攪到我係到 。 早排因為電腦有點事,所以都未回復,差不多一個月有多了,現在整好了,又係肥毛蟲活動時間了,我打好了整個月發生既事了,有時間探探我吧,期待你既Encore

    回覆刪除

  3. 中式芝麻餅. 係咪估中有得食架.

    回覆刪除

  4. 係咪又係cookie呀??? 近來你好鍾意整喎!!!! 估到的話~~~ 我話點就點啦 !!!

    回覆刪除

  5. 五環芝麻餅!!!!!

    回覆刪除

  6. 我都係估芝麻餅!!

    回覆刪除

  7. 又昇爐,你個焗爐真抵用!  好難估整乜架wo!你識整咁多野!

    回覆刪除
  8. Pegasus ...雖然曲奇好易整,但今次並非曲奇 Tan Tan ...你好叻呀 卡奧 ... 我的心永遠只有她 ...我有睇過,但未留言啊 亞B...你好叻啊你鍾意的話,我實會整比你食 ♥阿愛♥ ...好彩你估錯!哈哈哈哈 陳生's Vanlily ...你好叻呀!果然聰明 NaNa ...醒目 Cindy ...哈哈!係呀!我個焗爐比我玩到盡

    回覆刪除

  9. 有咁多, 仲可以放入膠盒度, 等大少爺攞番office做teabreak添..................

    回覆刪除

  10. 失意的人 係呀!通常整多d比佢,帶番去慢慢食,不過佢次次都好快食晒

    回覆刪除

  11. 家嫂: 我行完山返來啦!!!! 你又整啦? 哈我仲未開波. 今日好鬼死累. 睇下一陣整唔整到先.  

    回覆刪除

  12. 好想食呀! 睇到我流晒口水添! 係咩....對鞋係 i.t. 有三種色, 咁仲有一 種係咩色呀?

    回覆刪除

  13.  Moteko 我就係唔記得左,好似係紅色又好似係香檳金 因為當時我拎過上手知係venilla,我仲同我老公講如果買就買銀色

    回覆刪除

  14. 五環餅拿去奧運專門店賣一定好好生意! 西湖第一擊己出!

    回覆刪除

  15. 大少奶, 但係油唔油膩同會唔會熱氣? 我依期特別日子爆瘡呀.... 都係唔敢整住!

    回覆刪除

  16. 秋香 ....睇左好靚呀 咪咪吉 ...唔算油膩,只用25g油,比戚風蛋糕更少油啊

    回覆刪除

  17. 大少奶, 我唔識開咖哩粉呀~~ 點算?! 仲有, 你都唔add我架.....

    回覆刪除

  18. 咪咪吉 我未裝番啊 ,我去你blog答你

    回覆刪除

  19. 連粟米油都得?! 咁咪無反式脂肪?! 我鐘意啊~~~  

    回覆刪除

  20. 唔記得問:Dinner有mug idea 呢?? 

    回覆刪除

  21. 大少奶, 我都好中意食le隻芝麻脆餅ga!! 係咪真係好易整嘅呢? 可唔可以 share recipe 呀? 

    回覆刪除

  22. 大少奶: 大少有你真係幸福呀~~ Receipe 睇落唔難wor....等我又試o下先~~

    回覆刪除

  23. 家嫂: 係咪開緊飯啦? 我覆左啦.... 家陣輪到我去搵料整芝麻餅!!!

    回覆刪除
  24. Mc...  係好易整呢 ally ......recipe ---> 芝麻脆餅 失意的人 ...聽日你就知 陳生's Vanlily ...我上次用橄欖油整添呀

    回覆刪除
  25. 大少奶, 收到喇~~ 唔該哂! 我諗我都算係"笨吉", 咦, 唔通我同笨B媽媽有關係.....?

    回覆刪除

  26. 噢.......大少奶真是巧細心的老婆啊  

    回覆刪除

  27. 家嫂: 我整左啦, 但我當然仍然求其, 每粒份量大約就算, 壓出來又唔會好似你呢個o既邊咁圓潤喎. 不過都好香好味呀. 我落少左糖. 後尾仲整埋杏仁碎添呀!

    回覆刪除

  28. 好脆~ 好好味啊~ 呢款芝麻餅,早前另一網友都教整過,但不知何時開始,她沒有把食譜公開了~ 現在又見大少奶你把此食譜發揚光大,真開心啊~ 烹飪的世界原來可以咁寬大~ yeah~

    回覆刪除

  29. 我想問如果無焗爐, 用有烤焗功能的爐整可以嗎?  如果可以的話請問要焗幾耐呢.???

    回覆刪除

  30. 都算cookie呀 ??? 叫做芝麻cookie都得架!!!!!

    回覆刪除

  31. 大少爺娶到妳真係三世修來的福!好幸福呀,可以成日食到大少奶煮嘅美食

    回覆刪除

  32. 我諗住今晚都整呀~ 因為平時多數o係 奇華 買黎食, 今次可以試下自己整啦~ yeah!!

    回覆刪除

  33. 大少奶真係名乎其實既大少奶呀!! 大少爺好幸福呀!! 羨慕死人喇~~

    回覆刪除
  34. Christina 小魚仔2007年4月12日 晚上8:15


     ( You are Welcome !! )

    回覆刪除

  35. 大少奶 : 我琴晚都整左,點解你可以整到咁圓呢。我用手壓都唔圓既,有咩方法呢 ??

    回覆刪除
  36. 大少奶 : 我做左芝麻脆餅,放左上個blog 喇 http://hk.myblog.yahoo.com/little-coke/article?mid=929&prev=-1&next=926 唔夠圓 , 教下我丫

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾