2006年9月20日 星期三

白白滑滑


今朝培訓局鐘點女傭試工,Um..........我發覺我無乜嘢比人做
因為一向都keep到屋企乾淨,我解釋自已既要求已經浪費好多時間自已動手做仲快
買餸我又習慣去完街到supermarket買,大少爺又奄尖怕女傭煮既唔合佢口味
打掃我就日日做,洗衫我本身又麻煩要分類,今日都只係叫佢抹下野、唯一幫到手既係抹窗
跟著我就自已動手整豆腐花,唔難做
我用豆漿機做豆漿,再加落石膏粉、栗粉水等20分鐘就攪掂
自已做比街外買更濃豆味,加上自已用冰糖做既糖水、同黃糖
大少爺好鍾意呀!猛讚好滑!知道方法就隨時做就得
做法:(因為睇過好多做法、但唔記得自已跟邊個食譜,請見諒)
熱豆漿      500ml
石膏粉       1/4茶匙
粟粉           1.5茶匙
飲用水       100ml
另外…用冰糖加水煮成糖水,黃糖隨意
1)將石膏粉與粟粉混合加入飲用水攪勻
2)將熱豆漿撞入粉漿,撞入時盡量舉由高處撞入,好似拉茶咁
3)撞入豆漿後盡快蓋上蓋子等20分鐘即成
石膏粉藥材舖有售,我買$5已足夠做好多次!
********************************************************************************************
今日發現已經有605訂閱者喇!
就用呢碗豆腐花同605個訂閱者一齊白滑啦!多謝你地呀!

1700hrs:↓轉下眼又608位訂閱者喇!多謝你地呀




1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾