2006年9月12日 星期二

住得舒適、食得招積、老婆超值!


其實煮一餐晚飯可以好快、又可以好慢

我上晝去完尖沙咀行咗一陣、食埋Lunch下晝就買餸返屋企未停過整餸

今晚既晚飯我用好多時間

整咗清炒翡翠苗、金銀蒜蓉蒸開邊蝦、煎蠔餅

蝦要開邊去腸、蠔仔要清洗乾淨要花好多心機,今日買既蠔仔好肥美呀!

仲有好多蒜蓉、芫茜、蔥要切

加上我係習慣要個廚房乾淨、整齊,所以每樣都要好慢慢做

好彩…大少爺好滿意!都無白費心機

大少爺係潮洲人,我大約兩年前未學識煮嘢既時候,就已經學識整煎蠔餅

我人生目標係……大少爺住得舒適、食得招積、老婆超值!YEAH!

蠔餅食譜:2人份量

蠔仔       半斤至一斤

薯粉      2湯匙

蛋          一隻

鹽、胡椒粉少許

蔥、芫茜適量

水      大約1/4杯

粟粉用作洗蠔

做法:

1.蠔仔用粟粉撈勻洗淨,重複直至乾淨,再拖水(唔需要灼熟,此步驟以防萬一蠔仔煎唔熟怕肚痾)

2.蔥、芫茜洗淨切粒備用

3.薯粉加1/4杯水攪勻加入蛋、蔥、芫茜、鹽、胡椒粉、蠔仔攪勻

4.以半煎炸形式煎至兩面金黃










沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾