2006年6月24日 星期六

炎熱下午既Soho 區


今日同"忌簾bun小姐"去Soho區食Lunch
以往去Soho區都係夜晚,但今日下晝去覺得好靜,同夜晚兩回事
去"忌簾bun小姐"介紹既英國餐廳食Lunch,都幾好味
先來一個
頭盤:薄荷葉橄欖油做既沙津汁配新鮮生果
主菜:係炭烤肉眼扒配香草牛油汁
甜品:傳統英國麵飽布甸
比我想象中好味,個麵飽布甸同我晌英國食既一樣味,所以有種熟悉既味道
我見到其他客人點既Fish & chips賣相都同英國既一樣
當然我相信會比晌英國食更好味!起碼唔係用報紙包既~
今日天氣好熱、真係覺得有9個太陽
我由12點幾開始行IFC、跟住食Lunch、再行中環、再過尖沙咀行街
返到屋企都幾累!!!
但覺得好開心,今日我有個新花名.............大卷蛋



沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾