2006年6月4日 星期日

矛盾


我人生充滿矛盾...............
我好易笑...........但喊更易

 我討厭某人...........但又要經常接觸

我愛我既朋友...........但更享受獨處

我自細被寵壞........但童年並不快樂


我愛聽人傾訴...............但我怕比人知內心世界

我愛熱鬧...........但又怕應酬 

我渴望被人了解.............但又怕人太了解

我享受做大少奶...........................但又怕要每日諗煮咩晚餐

我想請傭人..................但又唔想屋企有陌生人

可以肯定又無任何矛盾就係我愛大少爺!

同埋我愛shopping

9 則留言:

  1. 蜆蜆... 我想...我們前世一定是 twins !  因為你的所有矛盾正正也是我的所有矛盾;我唯一可以肯定 又無任何矛盾就是我愛四老爺!  很玄吖! Except I can't cook

    回覆刪除

  2. 餅餅 我都係近一、兩年先學煮野食 仲有呀!我地兩個既 nickname都係食得o架!  

    回覆刪除

  3. 餅餅 我都係近一、兩年先學煮野食 仲有呀!我地兩個互相稱呼既 nickname都係食得o架!

    回覆刪除

  4. 大少奶, 觀乎你矛盾的事, 覺得我喜好, 性格及人生觀同你都幾似. 最大不同應該係我地的成長背景.  我估我地係幾缺乏安全感. 安全感並唔能夠由安穩生活, 有人愛錫就可以完全填滿. 好奇怪... 送你一段經文, 係聖經裡面腓肋比書, 保羅的親身經驗 「我知道怎樣處卑賤,也知道怎樣處豐富,或飽足、或饑餓、或有餘、或缺乏,隨時隨在,我都得了秘訣。我靠著那加給我力量的,凡事都能作。」(腓四 12-13 ) 保羅的秘訣, 係認識神, 明白神應許與我地同在,不住的供應--力量與恩典. 祝你 有平安喜樂!!

    回覆刪除

  5. 最後2句好正

    回覆刪除

  6. 太相似了: 『 我討厭某人...........但又要經常接觸 我愛我既朋友...........但更享受獨處 我自細被寵壞........但童年並不快樂 我愛聽人傾訴...............但我怕比人知內心世界 我愛熱鬧...........但又怕應酬   我渴望被人了解.............但又怕人太了解 我享受做大少奶...........................但又怕要每日諗煮咩晚餐 我想請傭人..................但又唔想屋企有陌生人』
     
    唯一不同的,是不能像妳那樣肯定愛著誰?
     
     

    回覆刪除
  7. °♡°高貴°♡° ...you're welcome!歡迎你引用

    回覆刪除

  8. 原來你同我一樣...最愛係老公同shopping....hehe 我 msn add左你啦, 不過唔見你開既 何太

    回覆刪除

  9. 我也是這樣的人啊...

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾