2006年6月7日 星期三

越快樂、越墮落之 Godiva Chocolixir



越快樂、越墮落之 Godiva Dark Chocolixir

我知道朱古力會致肥、我知道朱古力會燥熱,甚至導致狂生暗瘡
但我唔理,因為我真係一個朱古力迷
只要有朱古力,我願意承擔一切後果



尤其係夏天,我既至愛 Godiva既Dark Chocolixir
由2004年夏天開始,我每次飲chocolixir都有快樂既感覺!所有後果都會拋諸腦後




2 則留言:


  1. 愈快樂,愈肥胖!睇到口水都流埋,我彩,我冇得食

    回覆刪除

  2. 我都好鍾意飲,正!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾