2022年7月26日 星期二

泰鹹

好想食泰菜,諗起炸鹹肉同埋個泰汁

我估唔難做,參考各個食譜後湊合而成自家泰式鹹肉

佢同港式燒肉做法唔同,而我會先焗後煎令佢脆身

一來焗完後唔怕唔熟,二來可以減少用油,只係需要令個pan底沾滿油足夠煎脆塊皮就可以

再配一個蒸油鹽糯米飯同埋個靈魂所在汁料誇掂

無嘢可以令阻止乜都試整一餐嘅決心!同李馬榮一定要贏一樣




食譜:

豬腩肉    1件
(超市有荷蘭或丹麥豬腩條)

鹽  適量

油  少許

浸豬皮料:白醋適量,鹽 1/4茶匙

做法:

先煲滾水放一片薑、少少蔥、同埋酒

放入豬腩肉出水  20分鐘



索乾水後表皮用叉篤窿

搽上鹽,鹽份量只需要夠搽晒所有部份就可以,最後搽一層酒用保鮮紙包實放雪櫃過夜

焗之前,先預備一隻碟倒入少量白醋加1/4茶匙鹽,將豬腩肉皮反下沾晌白醋上 30分鐘


浸完醋後放入焗爐180度焗25分鐘


焗好後用廚房紙索一索表皮油份

煎pan落油,只需要沾滿pan底便可以

每面煎至金黃色


靜置10分鐘先切件

*我只係放番上個用完既焗盤上放涼,佢係煎完效果


汁料:

乾蔥     2個

芫茜  少許

蒜頭  1粒

魚露  2茶匙

青檸  1個(榨汁)

辣椒粉  1茶匙

糖  2茶匙

水   1湯匙

做法:

將乾蔥、蒜頭、芫茜樁爛,我無那set樁材料既工具

用麵棍樁,或者blend都得但我又懶

椿爛後就加入魚露、青檸汁、辣椒粉、糖攪勻便done





 

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾