2019年2月28日 星期四

張膽

話說包包對食物態度係令我煩惱,佢對所有植物都抗拒(除了生果,生果佢所有都食)

但大大下呢又自己有改善家陣肯食d菜肯飲下湯

我捉得到要佢食並非靠呃係要煮得合佢心水,佢有信心係好味就會食

每一段時間就會整d新鮮淮山比佢健下脾,以前我會切到丁屎咁大粒撈入飯

佢眼唔夠我大但應該比又好眼利,佢遂粒問係咩嚟?我當時答:新飯

結果那一餐後佢話:媽咪,你唔好再煮新飯我食

家陣我會直接話佢知係淮山對你健康小d病佢就會吞下

當然我會研究下新菜式令佢食得開心,就如今日呢個"淮山雜菜脆蝦餅"佢食得開心

裡面用上蝦膠、非基因粟米、淮山、有機甘筍去做,面層鋪上春卷皮去煎唔使油炸但又脆口

要成功並非瞞騙佢而係要佢明知都食得開心,哼

你睇煎得脆脆但又乾身裡面又彈牙呢




食譜:

蝦膠          400g

新鮮淮山      1隻手指咁長
(食指不是中指)

粟米       半條

甘筍    半條

春卷皮      4片

做法:

帶上手套將淮山去皮再切粒粒


先蒸20分鐘


粟米去皮起粒,而家街市都會有些賣有機菜檔

通常都會有有機粟米或非基因改造粟米

非基因改造粟米係真粟米,粟米比較飽滿又較甜

價錢都只係$8-10一條,雖然非基因改造並非一定係有機但至少安心過普通種


你睇佢幾靚仔


返回正題:粟米起肉、甘筍切粒蒸20-分鐘


蝦膠今次我街外買,如果要自己整可以參考:http://iamtaisiu9.blogspot.com/search?q=%E8%9D%A6%E8%86%A0

街外買蝦膠回家後最好用力撻20下等佢有彈性,因為街外的好多用機去攪

攪爛就當係,所以回家要自己撻佢20下最好30下等佢有彈性生好食

加入淮山粒、粟米及甘筍


可以再加少許蔥粒攪勻


春卷皮放底鋪上蝦膠晌面


再鋪多片春卷皮晌面就可以去煎,煎到金黃色便完成呢



大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾