2016年10月14日 星期五

黑暗盡頭.........


黑暗既盡頭就係Leon即係黎明

昨日一起身就無煤氣,原來我住既成個區都無煤氣因為爆了街喉

然後2pm就無埋水因為街既水喉爆埋都唔緊要啦~最多出街食飯

點知最後呀包就病埋d鼻水仲豐盈過水喉水

到7-8pm陸續正常番時,輪到我屋企嗰座水壓有問題,水喉有水但就出水出得好慢

你就咁睇都感覺到我昨日一團糟

黑暗過後一定會見白天,Tomorrow is another day

今日有媒氣有食水而包包繼續有鼻水但無乜大礙

就正正因為經歷過昨日,我今日就寫一個又黑又白既食譜

佢係黑芝麻燉蛋白配杏仁露,你分開食又得、好似我咁夾埋食又得

但甜品專登用呢個玻璃瓶整,凸顯黑暗盡頭有白天囉!哼~


黑芝麻燉蛋白好容易做

食譜: 2人份量

黑芝麻     50g

鮮奶   180ml

蛋白    2隻

糖   3-4茶匙

做法:

將黑芝麻用白鑊烘過後就加入鮮奶一齊放入攪拌機去磨


磨到變成漿後就隔渣,隔出來份量要夠180ml否則就加多少少鮮奶


將蛋白及糖放入芝麻漿內攪勻就放入2個小碗然後用錫紙封好隔水蒸25分鐘



杏仁露食譜:

南杏   100g

北杏   半湯匙

白米    半嘜(浸過夜)

水    500ml

冰糖    適量

做法:

白米浸好後就隔水、南北杏沖洗後就同白米及一碗水同放入攪拌機內打爛


然後就倒入煲湯袋扭出杏汁,再加水500ml煲滾

轉中小火慢慢煮至微杰身再加入冰糖便完成







大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾