2016年3月13日 星期日

Day 3 @ 九州

  呢一日去熊本,我覺得自己失敗了

因為都唔知自己做過乜呢

包包好累睡到自然醒都接近11點,出門口去搭新幹線

我唔自駕遊其中一個原因,新幹線去熊本都只係半個鐘,又快又好坐

所以我就揀熊本,原定計畫行一陣就上熊本城,結果…… 

去到熊本搭"市電",晌車站對出的

又係循環線,500 yen 1日任搭,裡面會有中文站名

唔怕會....落錯車如離開了幸福的高速路

我先去11號站新市街行一陣


新市街有上下通,起初覺得無特號,然後裡面有d時裝店去既衫同裙都幾靚架


行過山水亭見地方坐得舒服就入去

食拉麵好小地方可以坐得舒服既


我既呢個set專 for女性,大少爺個餐大好多但我無影相


包包兒童餐


呢個甜品好好食,佢既金時(即係紅豆)好大粒,配上白玉子同寒天淋上黑糖汁

好好味


臭包


之後包包睡了,我同大少爺就再行下等佢醒上熊本城

點知…沿路好多樓梯,BB車當然上唔到

包包又唔肯行,咁d梯級好高一級,我抱住佢行得好辛苦

大少爺抬部車又好辛苦,雖然500yen入場,我倆行到呢到決定放棄 


剩下未淍落既梅花


之後…當然認輸…

天開始黑黑地,又開始落雨,我同大少爺搭市電回車站去買手信

包包睡了我地買熊本熊既產品

我除了買隻熊比包包外,仲買了手信

下圖個便當好平 700yen,我打算臨走買,點知再回去已經賣晒,我怨恨我,為何要這樣錯!嗚~







原來熊本熊同Hello kitty係朋友


包包醒來已經係晚餐時間,又去叫兒童餐比佢

佢好喜歡漢堡扒同蛋包飯,但佢只吃飯不吃蛋



呢個牛扒丼好好食,睇唔出咁好食,是我的


搭新幹線非當舒服又快,好快就到博多了


去影晚間叮噹,佢整日都好累

回酒店後發燒 38-38.2度,當然好擔心

但又唔會咁快比藥佢食,幫佢抹身、沖暖水涼佢就睡了








大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾