2016年3月6日 星期日

Mizumi 泓

 早兩個星期五,我在短短幾個小時之內來回澳門,目的去永利酒店既日本餐廳"泓"

我對永利酒店有個非常好既印象

自從幾年前來過後,每一次踏入永利酒店我都會慢慢去望下每一件陳設

雖然今次我來去匆匆無慢慢再去睇,但一踏入"泓"又耳目一身

一間用上紅色同金色設計既日本餐廳,但一點都不俗氣,還好有日本既感覺

餐廳用上和服腰帶做成掛飾、圖騰藝街既掛畫,一切細節都做得好好





今次係media menu

裡面有壽司、剌身、天婦羅及鐵板燒

首先係壽司及剌身

師父開始準備



先來前菜 


配上不同清酒






日本紅鯛


牡丹蝦

蝦剌身來講…我最喜歡牡丹蝦,喜歡佢好實在鮮甜味



新鮮蝦籽


金鎗魚腩


雖然我不太懂得酒,但係我知道泓既清酒都係精心揀過

有些酒甚至得呢度有



壽司開始

先來針魚壽司


師父首先好細心將魚起骨


金鎗魚腩即是"拖羅"

師父將魚片都好薄,再一片片鋪上壽司飯上

食落質感豐盈豐盈

不得不提呢度師父係用"三握"手法去做壽司,每一件飯只會握三下

做出來既飯既唔會散但又唔會死實實,呢個造法亦係傳統手法呢

呢件一望就知係海膽壽司,將好多海膽鋪上面

由於咁多海膽實在暈得一陣陣咁開心 

毛腳腳壽司


將蟹腳原隻起肉


再加上蟹膏,個蟹既鮮甜蟹膏卻帶出點綴既效果,好味


金目鯛,雖然係熟既,但都不失鮮味

壽司食完就走到另一區域



 下一站…天婦羅



走到天婦羅區域最吸睛既係牆上既魚雕像





認住呢隻雪鹽



師父講解今晚用料





天婦羅晌香港人心目中係厚厚一層炸漿

但最高層次又好食既其實係薄薄一層香脆但又唔會令食材質感改變



天婦羅配上呢隻清酒


呢隻體型甚美既係…蝦

薄薄脆漿下既蝦仍甜美


睇下隻帶子,最美妙之處…中間仍然係剛剛好,帶子質感無因為炸過而改變



好喜歡呢個,筍做天婦羅後外層既脆同筍既爽脆成為兩種不同既脆感

師父用湯去煮過筍,所以炸出來後筍本身一種澀味消失了


鮑魚

鮑魚當然仍然係肉質嫩滑,但不可睇少後面黑色既醬汁

係用鮑魚個肝去做既,日本菜係常見用番鮑魚個肝去做醬汁


百合

兩件都係百命,一種係原片去炸,一件從係磨蓉後先去炸

我喜歡後者


戲肉來了 


呢件海膽太不得了

底部係用紫蘇葉沾上炸漿,但只是沾上一邊

炸好後配上馬糞海膽,一凍一熱

好好食啊

海膽後…天婦羅完結就轉到鐵板燒區域


一來到負責呢區既師父就將件八重山和牛進行慢煮





慢煮期間師父就去炒蛋

當然唔會係普通炒蛋,個蛋本身用馬糞海膽去炒

面層再鋪上白海膽,馬糞馬膽受熱後鮮味會較突出,用來炒滑蛋都溝淡味道

加上鮮味白海膽,我幾乎滿足到暈低,哈


食完個炒蛋後,八重出和牛出場

個和牛外脆,肉質爽但油脂豐富,極度出色



左上角既番茄都不能錯過,番茄加上清酒用慢煮方法去煮

然後再雪凍,食既時候加了少少橄欖油出來感覺似雪萉

像圖畫呢


 蕨餅配黑糖雪糕,將我幸福感覺推至最高峰

最不得了是蕨餅,我是極度瘋狂的蕨餅迷

食到呢度就是尾聲,我同Serena其實仍有好多媽媽經想傾的

但因為我希望見包包,又唔想過夜第二日佢起身都唔見我,所以5pm船去

10pm船返,老老實實…今時今日能令我咁趕既一定係我認為值得的

永利酒店既 Mizumi泓日本餐廳的確無去錯,多謝邀請

讓我有一個豐足既晚上 




大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾