2016年3月7日 星期一

BB佬飯

是咁的…我由下午話執行李攪到而家都未執

一個人要執三個人行李好痛苦

加上臭包好多立雜物品要帶…我可唔可以唔執行李架

長話短說,今早整了個滑蛋肉片飯比包包食

好成功,最成功係…佢用菜去點d蛋汁食,我唔明呢個薯條食法佢邊度學

但我知我又成功了,好一個BB佬飯,呢個汁令佢食好多飯同菜呢

食譜:

肉片或牛肉甚至雞肉   :每用少少鹽撈勻,加生粉撈勻!咁個肉片煮完都滑的

蛋   一隻

水   1碗至碗半

鹽    少許

生粉水   適量(如果想杰d加多d、想稀d加少d)

做法:

先將水煮滾,放豬肉入去煮熟

然後就加鹽及生粉水,煮至水份開始滑身

蛋打散,倒入煲內攪一攪做成滑蛋汁,咁就完成喇

淋上飯面,可以加菜心莖就呃到小朋友

*大人滑蛋牛肉飯同一樣做法,只係大人版可以用雞湯煮




大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾