2015年12月12日 星期六

產前及嬰嬰幼兒健康講座

 懷孕時…我一個產前講座都無去過
並不是我懶,而係我好怕坐晌度個幾小時而去聽d虛無飄渺理論
估唔到今次因為工作而去產前講座
比我感覺係好唔同
原來即使我由大肚到生完包包都年半,但有些知識我一直都忽略了

今次去參加雀巢營養天地既產前及幼兒健康講座




一入場我就嚇一跳,原來咁多準媽媽會參加
我實在有點慚愧
講座上楊醫生好細緻咁去講營養、教準媽媽由懷孕開始要為BB提供最好及最健康營養
甚至乎有些實例…例如各項測試得出既健議
不同食物帶來什麼營養



嬰兒健康因素,帶來敏感成因
然後還叮囑媽媽不要吃的食物
更加鼓勵餵母乳
十分實用知識


然後還有專業姑娘去教如何幫BB按摩
按摩我從來未試過
原來不同按摩手勢有助BB熟睡,甚至令BB有安全感
這也是重要的親子一環



席間有得邊學邊做的



雖然…一切來得太遲,包包已經不肯定定讓我替佢按摩
但至少我可以同準媽媽朋友分享
學習從來都不會太遲的



如果各位對以上既講座有興趣
可以去以下連結報名參加!
*資料由雀巢營養天地提供





沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾