2015年2月3日 星期二

千里馬

每年過新年我都會做一底凍糕

因為實在頂唔順每樣糕都係煎

加上我同大少爺對年糕唔太喜好,咁就做下凍糕中和番

過我好喜歡整椰汁桂花糕,今年突然想食馬豆糕

因為好味既馬豆糕除了自己整,出外都好難食到好味既

估唔到我晌FB share時,咁多人對馬豆糕有興趣

我呢d義氣仔女,一定寫出來同大家share一番



食譜:

馬豆               80g

冰糖                  隨意  大家可以轉砂糖
(甜度自己調較,不過咁大底糕可能要用100g以上,我隨手落)

椰漿         400ml

奶           100ml

水           500ml

粟粉          170g

做法:

將馬豆洗淨,然後放入水(食譜以外),煲滾

煲滾後熄火蓋上蓋焗,水變暖時又再開火煲煮滾,一滾又熄火焗

重複幾次後,你試下軟硬度,如果覺得未夠軟身就再重複

通常3次就夠軟


冰糖加 500ml水煮滾,直至冰糖溶

椰漿及奶加粟粉攪勻


將粟粉漿加入冰糖水及馬豆,開慢火煮滾

邊煮邊攪直至杰身便可以入模,放涼入雪櫃




Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
 新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品,仲會講祕密



沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾