2014年9月5日 星期五

換物

包包四個半月,但開始換第二批物品

晌佢出一個月時,我已經換了BB車

因為我覺得部BB車唔好用,得個顏色靚

但而家又開始換野了

首先個圍欄係車人家姐比我用,因包包雖然未識爬,但係佢會反來反去

個身成日反出界,所以久唔久佢Daddy會開個圍欄比佢自己反身外

仲會入去陪下佢玩

P.s圖中既衫仔係Kingkow,包包有4-5件,佢衫身好長,我一直為包包度住幾時著得

後來我發現,呢個品牌既B衫,腰長腳短,令佢其中一件我最喜歡既衫仔,身剛好

但個pat pat就爆鈕


奶樽要換了

之前用玻璃樽,但包包開始用手自己拎,所以轉膠樽

我之前用Pigeon玻璃,我覺得佢飲得麻麻地

後來因為買個膠樽佢飲水,就買了playtex

佢飲得幾好,今次換埋呢隻佢飲奶,佢有個對流空氣作用

d科學名詞我不懂,但實際飲得快了


佢有時自己拎奶樽飲


圓點控既我生B之前去mother care買靚靚圓點換片墊

點知…當包包識轉身時,個墊唔夠實淨,加上佢成日反身,好似好化學

索性換個實淨既比佢,又大張d,不過…個頭頂一定要有個墊,因為…撐自己向上,所以一定要有個墊比佢呢



2 則留言:

  1. 突然間換左咁多野既.....

    回覆刪除
  2. 自己拎奶樽飲好叻呀, 我ET 仔7.5M 都唔肯自己拎 orz....

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾