2014年9月30日 星期二

膠碗

上星期日,食友們上我家聚會

煮比食友壓力較大,因為大家同是識飲識食之人

但星期沒有姐姐幫忙,要晌各樣食物配搭上出心思

例如…冷盤、焗、煎、煮、煲既食物做法要平均

咁就唔會手忙腳亂

我幾自豪煮完個廚房仍整潔

花膠碗仔翅再整,因為用個高速煲攪掂

用花膠代替粉絲,食起來黏咀的,加上用雞去淆湯,跟本係有益的

加上我用木耳切絲,去埋膽固醇,聽落好有益,哈


雞湯我用雞殼去淆

兩個雞殼用高速煲2號速煲1小時減壓排氣已經可以,明火用4小時

兩個雞殼大約用2.5公升既水去煲,雞殼其實有d雞檔會有

但又唔係檔檔有,如果無可以考慮用全雞

淆既期間已出香味


雞殼已經少油,兩個只要咁多油,一撇就得

淆好雞湯就撈起,將雞肉手撕成絲,雞殼都有肉的

然後加入木耳絲、冬菇、雞絲滾佢15分鐘

加入已浸發好既花膠,將花膠切絲放埋入煲

加少少老抽、鹽就可以,加入生粉水

食既時候加醋、麻油及胡椒粉

*我無寫明份量,因為所有份量都可因你口味去調較

*如果大家做普通碗仔翅仲簡單,用瘦肉滾半個鐘再撕成肉絲

唔用花膠就用粉絲

普通碗仔翅一個鐘便能完成



Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密


1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾