2014年7月23日 星期三

一百日

包包,你今日100日大了

原本我都想為你攪個百日宴,但諗下朋友們都見過你

又無親戚,朋友們探你時都好客氣送你禮物、小紅包等等

我唔想再攪個百日宴要人家破費

雖然你真係無太多親友圍著你團團轉

但你愛錫你的人卻很多,這都是上帝為你安排的天使

100日對媽咪來講:媽咪沒有產後抑鬱、沒有因為照顧你而呻辛苦

而daddy愛你之餘又體貼媽咪

一切都過得快樂

你最大娛樂看著姐姐拖地、抹窗,不哼一句靜靜地看著週遭事物

媽咪感恩這三個月來你的體諒,我從來無經驗去照顧BB

照料你期間一定有錯漏,你要多多包涵

你在探索這個世界,而我在探索如何照顧你

你媽咪從來都不是按傳統的人,人家100日做紅雞蛋給小朋友

而我卻做呢個水晶蛋

用鰹魚、櫻花蝦淆個湯底,再加入枝豆、粟米、紅蘿蔔、火腿粒

參考一個台灣食譜做的

呢個蛋同世界一樣,得很繽紛、很有樂趣,但願你每一日都係笑著去過

不過…你仍然要記住…人生有錯折係小不免,正如你而家學反身,永遠都只反到一半

將來你可能會遇到比反身更難既錯折,但不要怕

如反身一樣,終有一日你會懂

我愛你~

媽咪


之前可口可樂送了一份禮物來,還有這個牌

剛好星期六小party會用得著呢

你每一個笑容也是我既快樂泉源

4 則留言:

  1. So touching~~包包會感受到你對佢滿滿嘅愛架~~

    回覆刪除
  2. 祝包包開開心心,快快樂樂,健健康康,錫錫父母.....

    回覆刪除
  3. 祝你地一家永遠開開心心, 健健康康~~~

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾