2014年5月28日 星期三

主角

呢輪開始忙新書,好彩天氣好影相順利

但又同時忙搬屋,人生最憎搬屋

加上多了一個包包,搬屋無以前咁容易

我想有分身術

不過…因為包包我多留了晌屋企,坐完月後我都唔係成日出街

變相又多了時間整野食,遲下搬完仲會整多d

之前食d乜清淡餐食到口淡,好想食口水雞

而我整既口水雞個重點係皮蛋

當口水雞個汁遇上皮蛋係好好食

有時就係咁,你以為雞係主角?其實係皮蛋

口水雞主角並非係雞,係皮蛋
當皮蛋遇上口水雞個汁既時候
就等於檸檬遇上紅茶、法蘭西遇上多士一樣奧妙

你已為我生完仔會停落來?相反我大計更加多



食譜:


浸雞料:

花椒    2湯匙
紹酒    2湯匙
薑        3片
鹽        1湯匙
蔥        2條

雞洗淨;煲滾約1,000克水(以蓋過雞面為準)
水煲落薑蔥、花椒包、酒及鹽,水再滾落雞,雞胸向下
水再煮滾後轉細火,蓋蓋焗煮約15分鐘至雞熟。
大盤內加入冰水及冰塊,移雞至盤內,擱至冰溶及雞身變冷。

辣汁料:

油              2湯匙
花椒          1湯匙
紅尖椒      3隻 (去核切片)
蒜頭          4粒 (剁茸)
頭抽          3湯匙
芝麻醬      1湯匙
辣椒紅油  3湯匙
糖              1湯匙
白醋          2湯匙
麻油          2茶匙
鹽              1茶匙
冷開水      1/4杯

辣汁做法:

鑊置中火上,落花椒炒至香氣散發
油2湯匙,加入紅尖椒及蒜茸略爆移至大碗內
按次序下頭抽、芝麻醬、辣椒紅油、糖、白醋、麻油、鹽及冷開水拌勻

將醬汁淋上已斬件及去骨雞件上,灑上蔥粒、花生、芝麻


Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾