2014年5月13日 星期二

坐月之一煲三味

坐月去到尾聲,真係回頭已是百年身

大少爺仲衰到話:你一個月無出街會唔會唔識路?

我點會唔識路,我係地圖王來的

不過…你問我會唔會一放監就出去行街,我唔會,因為我仍然好累

同埋我唔想離開包包

昨日我晌度望住個包包諗:其實你叫我放你晌屋企我有d唔捨得

佢而家好嗲我,當然佢未必認到我,但我仍然想同佢一齊

帶埋佢出街我又未想

可能三個月時我會放心d,到時可以做回一個街精

今日繼續晌屋企,午餐有番茄薯仔魚湯、煙肉菜卷同冬菇蒸雞飯

一煲三味用Fissler個高速煲去煮

10分鐘就食得,但湯當然要翻滾多1陣

但我終於食番自己口味既食物,姐姐試煮過…我完全無胃口去食

個湯勁好味

       帶點惹味既魚湯

番茄    4個

薯仔    1個

薑   數片


魚尾一條

做法:先將番茄、薯仔動切件,再收魚尾煎香

將番茄薯仔、薑放入煲加水煲滾,加入魚尾到Fissler高速煲



煙肉椰菜卷,裡面有免治雞肉

免治雞肉       150g

椰菜        1小個

煙肉           6片

將雞肉加鹽、胡椒粉及生粉撈至起膠

椰菜洗淨用熱水浸一浸令佢軟身

將雞肉放入椰菜中,卷起,再用煙肉綑實

放入Fissler鋼盤中


冬菇雞飯

米       1嘜

雞       半隻

冬菇        5隻切片

薑       數片

將雞用生抽、鹽、胡椒粉、酒、生粉加入冬菇及薑撈勻

米洗淨,加平時煮飯水量

米面加上雞、冬菇等等

然後放入Fissler高速煲中層,面層放入椰菜卷

蓋上高速煲蓋,加熱至綠色線,轉小火10分鐘後減壓排氣便完成



高速煲資料
https://www.facebook.com/fisslerhk?fref=ts


Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾