2013年12月20日 星期五

爆裂

我無update個blog其實唔係休息……係因為今星期爆忙

一年容易又冬至,跟住聖誕

聖誕前總會好手痕想攪呢攪路

奈何…我體力有限又忙

不過…我可以將d事分開來做

等於聖誕餐有好多食物都可以買定做定

連送比人既曲奇都係,其實我好想送薑餅人比人,但我d幼兒級別繪圖真係…算吧啦

所以就不如整定朱古力爆裂曲奇 Crinkle cookie,因為呢個餅放兩、三日後會更好味

咁整定都可以,佢其實同一般曲奇唔同做法

所以質感都唔太同,佢比較有質感,較脆

就算唔送比人都可以做petite four 配咖啡或茶呢





12塊

70%朱古力     40g

牛油          25g

雞蛋          半隻

糖            15g

低筋粉        40g

泡打粉        1/4茶匙

可可粉         10g

鹽少許

果仁          合桃或杏仁 隨意(先烘香)

做法:

將朱古力加牛油座溶,然後加入糖、雞蛋分三次加入輕手攪勻





將低粉、泡打粉、鹽、可可粉一同過篩入朱古力漿中,然後加入果仁輕手攪勻



最後預備一個保鮮盒鋪上保鮮紙,將麵糰放入盒中,然後表面又蓋上保鮮紙放入冰格過夜



第二日稍為回軟就搓成圓型,入爐180度焗10~12分鐘(視符火力而定)

最後灑上糖粉

*佢搓成圓型但焗時會變成扁一點,同埋會爆開少少,放涼後放入密實袋




 


Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

6 則留言:

  1. 可以分享食譜嗎?大少奶 ^^

    回覆刪除
  2. 有冇食譜share 呢!!

    回覆刪除
  3. 要小心保重身體,天氣凍要保暖呀!
    會唔會有食譜分享架?

    回覆刪除
  4. 過時過節,我都中意整小禮物送俾人呢~~所以雖然今年公私兩忙,最後都決定抽時間整朱古力請同事食^^

    回覆刪除
  5. 一定要先雪過夜才可以?

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾