2012年8月4日 星期六

Tasting@Whisk


早幾日Whisk邀請試菜,因為Whisk轉了大廚Bjoern Alexander

當晚體驗係一個big surprise,之前我去過whisk,有寫過blog當時同兩位美女慶祝生日

但今次感覺完全兩樣,今次比較有新鮮感

至到8月尾仲供應南非莫桑比克的有機鮮蝦

今次多謝不眠王子介紹,仲有Meling,傾傾講講下既晚餐




















個搽麵包既cream cheese愛不釋手




有機蝦肉配以酸蘿蔔、墨西哥胡椒及小脆米(HK$240)
半生熟爽滑有機蝦肉配酸蘿蔔及墨西哥胡椒,啖啖惹味再配上小脆米

佢既配搭有新鮮感,佢又唔係 tartare又唔會做成日本剌身,係一個fresh感覺既頭盤,個汁係用帶子打成既



冰凍有機大蝦配蕃茄清湯、煙熏燈籠椒及大蝦脆片(HK$260)
清新開胃的大蝦蕃茄清湯配以大蝦汁製成的薄脆片

呢個湯先有兩隻鮮蝦,比前菜既大隻同有質感,淋上一個湯

裡面有唔同層次,我好喜歡個湯呢


個脆片係從蝦湯淆出來




烤有機大蝦配乳酪,青瓜及大蒜(HK$260),大廚特別加入突顯當代歐陸特色的青瓜乳酪,剛好平衡烤蝦之膩感

蝦既變化可以好多,可以惹味可以清新

蝦本身鮮甜,如果好既蝦,食落個質感已經令人滿足!呢個既汁青瓜乳酪仲加上少少茴香





大廚對香草、花既配搭好有認識,所以呢幾味菜都有香草配搭

最奇妙係有香花係生蠔味、有香草係honey味,總係意想不到



小花居然係生蠔味架!好得意,完全係意料之外,如果去Whisk不妨要求大廚比少少你試




呢個蠔係冰凍柚子、鵝肝加生蠔
三樣食物配合埋係好特別
我好喜歡呢個




呢個係乳鴿,一個好嫩既乳鴿
但係呢…如果大家食唔慣可能會感覺太重肉味,因為佢比想像中濃
呢個係喜好既分別,所以都特別記下
如不太接受就要考慮喇
我接受得到呢


甜品
多層次既複雜
有脆、有軟、有煙un、有sour cream、有凍既雪糕 加上truffle
一個好滿足既餐後甜品

甜品上既香草係甜既,honey味,連甜品都能用上香草



petit four
有petit four既餐先夠完美,呢樣係我細個跟爸爸去食西餐時佢教既
所以我好注重petit four
個puff好味






多謝Whisk邀請,感謝王子安排

2 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾