2012年1月15日 星期日

撈起宴




Hello~今日情深深雨濛濛

好可愛既乾燥凍凍好似將會消失

最怕既潮濕又再來

新年可能又係又凍又濕,然後…逼花市又濕漉漉

仲有一星期咋!今年實在太忙呢

講下試味丫,上星期美心集團邀請我同vanlily去試過年菜

睇下食過乜


撈起

佢既撈起用三文魚,然後個汁酸酸甜甜,我覺得佢地做得好好啊

因為感覺好fresh

感覺似沙律

真的,感覺良好!

但係不設外賣,因為三文魚品質一拎出外就變得難控制

佢有個$198四人份量,人少少可以試試


撈中


撈完!佢用青檸做汁加上有金枯絲,無錯!我真係覺得幾好!哈




呢個係貴妃蝦球,個蝦配芒果汁

後要荔芋帶子,我鍾意,感覺係芋角裡面有帶子呢



蟹王雞茸燕窩




好明顯我最愛呢個,哈

佢叫包羅萬有!個花膠同鮑魚好討得我歡心

見到都愛呢!每人一份!佢個汁其實唔算太濃,唔會食材料只得個獻汁味




糯米飯





南瓜露,好味



即使唔係真金,收到仍開心既金筷子匙扣


都係果句,其實美心咁大集團,分店質素好難控制

美心係似7-11緊有一間晌左近!食物質素一向都ok

希望每間都能夠有我試味時質素,還有服務都希望好



試味後我到了醫院探望家人BB,星期五做了開腦手術

琴日再照個腦,聽日才知手術成效

願主賜福比BB

因為後遺症有幾多唔知,只希望唔太影響成長

呢個手術係人生一個印記

10 則留言:


  1. 我鍾意貴妃蝦球!

    回覆刪除

  2. 祝福bb一切平安、開心快樂:)

    回覆刪除
  3. 寧靜中的不寧靜2012年1月16日 清晨7:19


    祝你地一切平安

    回覆刪除
  4. 寧靜中的不寧靜2012年1月16日 清晨7:20


    天寒地凍最好食糯米飯...+ 腸!!!!! 不過我對鮑貝類敏感.....唔食得呢...

    回覆刪除

  5. 我都祝福BB佢日後可以好好地康復!我諗佢爸媽一定好擔心了!也祝福佢地可以放心下來呢!

    回覆刪除

  6. 祝福BB早日康復, 健康活潑!!

    回覆刪除

  7. God Bless BB, will just be fine.

    回覆刪除

  8. BB一定無事架!!!

    回覆刪除

  9. All the best to BB !!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾