2012年1月19日 星期四

露出馬腳


以前....唔係好耐之前....幾年前我乜都唔識一舊飯糰

bear bear舅母回流後,過年過節就會整野我食

新年有蘿蔔糕同馬蹄糕,佢整既馬蹄糕好好食架

或者我自細都比爸爸影響,總認為有錢使得鬼推磨既乜都用錢買就最好

因為唔用錢買,佢邊識整糕喎!佢識行街買衫食好野,但唔會識整糕囉

所以舅母對我呢份情,我銘記於心

而家我唔係好叻,但都叫煮得下咁啦!就過時過節整番野比兩個飯糰(表弟先生同表妹忌廉bun)

但我仍然好掛住bear bear 舅父同舅母,舅父晌加拿大話有睇我blog,因為表弟先生上次返去set左做首頁,哈哈

舅母,今年我終於學整桂花馬蹄糕喇!但還是覺得你最好!

今次第一次露出馬腳,蝦碌百出,我漏左一個step,後來補番怕失敗,幸好個樣都ok

唔知味道點呢?煎完話你知

哼~我第一次既桂花馬蹄糕


7 則留言:

  1. 大少奶, 你好有心機切馬蹄粒呢...我通常拍碎, 而家朋友話切片好食D, 我今年就試試...都唔錯!
    [珍珍回覆01/19/2012 21:48:21]賣相好靚呀...有食譜嗎?PLEASE <3

    回覆刪除

  2. 嘩!勁足料!批馬蹄切馬蹄好多工夫啊!

    回覆刪除

  3. 鍾意食馬蹄糕, 可惜嫲嫲唔識整。

    回覆刪除

  4. 我都好鍾意馬蹄糕,唔膩,又清,又有口感!

    回覆刪除
  5. 寧靜中的不寧靜2012年1月20日 清晨6:59


    好多料呀~~~~ 等你既報告~~

    回覆刪除

  6. 謙虛的人有福了, 咁謙呀! 書都出幾本, 還常常在這裡教我們, 真是好好叻啦!

    回覆刪除

  7. good good good ~~~
    多粒粒,夠咬口~~~~ =]

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾