2011年5月14日 星期六

牛角


唉…我部腦今次壞display咭

心都煩埋

真係好黑人憎,整完呢樣壞另一樣!

攪到我燥底

另一間令我幾燥既餐廳

話說呢…去東京都會去牛角

好天真同好傻既少爺有次行過見到牛角,就充滿幻想

食物其實唔太差,但服務就.....啦!(明架啦)

總之呢…如果要我排隊,我認為唔值

而且5點幾開始要排隊就更加呢…呢…呢…啦







食物:

麻油椰菜,個菜唔夠清甜




唔記得乜乜王樣乜乜肋,好似$99

not bad

oder X 2碟




呢個係乜乜牛油物物肉,唔差,雖然咁睇唔太好
但係唔算差




牛舌,都ok




呢個係三文魚,佢咁燒但底好脆,自己調味




溫泉玉子飯…一般




甜品:

呢個係令我同少爺最開心
銅鑼燒,裡面抹茶雪糕,佢都幾ok




牛角雪糕(抹茶味)
加黃豆粉同黑糖漿
都唔錯,會偏甜,好彩個雪糕夠茶味












Fans page仲有新blog. Click here--->








新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com


7 則留言:

  1. 幸福小女人- Diana2011年5月14日 晚上10:50


    1111111111111111111111111好耐無做第一!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除

  2. 個銅鑼燒好吸引咁WO!
     
     
     

    回覆刪除

  3. 只要係同你想的人一齊去就咩都好食架啦

    回覆刪除

  4. 個銅鑼燒睇到流口水tim

    回覆刪除

  5. 有次我係尖沙咀見到排晒隊, 但係果時先5點幾, 而且有人行去問佢攞飛, 佢仲話要8點先有位, 唔係呀係唔係真係咁好味呀, 不過我老公一定唔會等位

    回覆刪除

  6. 我都想試好耐...不過見open rice的評語麻麻...都係等佢唔洗等位的時候見去啦﹗

    回覆刪除

  7. 我都呂唔鍾意排隊架....
     

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾