2011年2月23日 星期三

Day7@New Zealand


I'm back

噢!好感謝回程時,Air New Zealand仍upgrade機位比我

令我晌飛機訓到8個鐘!哈哈

今日晌機場見到大少爺來接我,終於唔使望住電話或電腦,仲可以摸到佢添

其實我原定只寫7篇blog,但仍想深入寫毛利族文化、背景仲有..個節慶

仲有寫下花絮、飛機上既行程,upgrade後既飛機餐好好食,哈

先寫番琴日 last day先

晌午餐時,剛好有得用wifi,可以用電話上網
上到FB,不停有朋友同我講地震
其實基督城係我想去既地方
一個咁靚既城市,一瞬間就已是另一回事
禱告記念,求天父親自安慰與醫治,無論身心受創都得到安慰



酒店早餐後先去Sky Tower
哈!我本身唔畏高,但係呢…上到去人人行呢個玻璃地下都會驚
仲會扶住
呢個sky tower係飽覽Auckland既景色
靚!
www.skycityauckland.co.nz







然後搭車去waiheke

Ferry to Waiheke
http://waiheke.aucklandnz.com/

Waiheke Island is a picturesque blend of farmland, forest, beaches, vineyards and olive groves. Located in the Hauraki Gulf of New Zealand, it is only 35 minutes by ferry from downtown Auckland. There is a great range of activities on Waiheke including sightseeing, mountain biking, sea kayaking, vineyard & winery tours and much more.







第一站去橄欖園 Rangihoua Estate
www.rangihoua.con.nz

噢!我見到無花果樹忍唔住尖叫

無花果甜到不得了,同晌英國食既一樣

親手摘來食感覺真好




見到橄欖樹,想起一隻歌

三毛寫的詞好美

不要問我從哪裡來 我的故鄉在遠方
為什麼流浪 流浪遠方 流浪 

為了天空飛翔的小鳥
為了山間輕流的小溪
為了寬闊的草原 流浪遠方 流浪

還有還有
為了夢中的橄欖樹 橄欖樹
不要問我從哪裡來 我的故鄉在遠方

為什麼流浪 為什麼流浪遠方
為了我夢中的橄欖樹




我買左右手邊pesto,佢用好多香草,但省郤芝士同松子

令到個醬更天然

好食到不得了!用佢整野再分享食譜比大家




到酒莊午餐






呢隻紅酒木桶味好重,但對我來講好濃







牛牛好味




開始參觀酒莊

雖然我唔識飲紅酒,但都幾享受

我對葡萄好有好感,最愛生果都係紅提子

或者因為咁我都對葡萄造既一切都喜愛

每間酒莊都比幾款我地試,好彩無醉!更無耍醉拳!哼

Kennedy Point Vineyard










MUDBRICK

www.mudbrick.co.nz

呢間白酒好好飲,但係我相機無電,無乜影相

同埋掛住飲!哈


呢間反而有d小玩意賣,都好靚,我都買左d小小用具呢

白酒好飲

我本身都愛香檳同白酒,所以對我來講,白酒我會易飲




之後又坐船返去,原本打算行Queen Street,又唔夠時間

乜都買唔到

跟住去食意大利餐




無啊!無啊!

私人FB度,佢地好衰,猛話我今次去旅行買得最少野

其實我只買幾樣skincare比自己,手信送比人

兩支酒

同以下食材,鹽呀!任何地方都買鹽

Olive oil、蜜糖芥末籽、pesto、同小用品

無衫無鞋無袋無耳環無手鍊

不過…新西蘭旅遊局安排晒好多好玩既地方比我,所以心靈富足比物質更重

有時覺得…物質將來會失寵,當愛變成往事時就會覺得阻地方

但心靈上富足,夠供養快樂比自己一世

感謝新西蘭旅遊局送比我既快樂回憶!

Thank God




坐位upgrade不突止,仲係第一行

我訓左8個鐘!話咁快到香港,airline仲提供襪

我呢....去Festival當日落大雨,成對鞋濕晒

結果…晌酒店我拋棄左對波鞋

好彩有帶對birkenstock

飛機上既過兩日再傾,好累啊




我仲會寫後記,詳細毛利民族既資料、節慶相片同埋AirNew Zealand既空中服務

好累啊

www.newzealand.com




Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com





13 則留言:


  1. 你返嚟啦! 究竟你去咗幾多日? 好玩嗎?
    [版主回覆02/24/2011 19:45:00]7日啊!好好玩!而且好開心

    回覆刪除

  2. 好羨慕你既生活
    [版主回覆02/24/2011 19:44:00],其實我係呀四,大少爺既呀四

    回覆刪除

  3. 唔知點解唔見左查太個留言
    我好想答你:我都想做個旅遊作家,哈哈

    回覆刪除

  4. 我想起.....
    縱然無花果樹不發旺,葡萄樹不結果子,
    但我卻因永生主喜樂,一生一世來讚頌

    [版主回覆02/24/2011 19:43:00]我反而經常諗起… 我是葡萄樹,你們是枝子。 常在我裏面的,我也常在他裏面,這人就多結果子

    回覆刪除

  5. 重頭睇多次大少奶遊記既相片, 當地天色無香港錦模糊不清, 相信用部功能較普通既相機都可以影到靚相~
    [版主回覆02/24/2011 19:44:00]風景靚,容易影得靚

    回覆刪除
  6. 情若無花不結果2011年2月24日 晚上7:34


    見到無花菓樹, 有否記起我呢!  ( 講笑 )
    [版主回覆02/24/2011 19:38:00]有!真係有啊
    你話因為我某篇blog講無花果,所以改呢個blog名
    當時我真係記起你啊

    回覆刪除
  7. 情若無花不結果2011年2月25日 凌晨12:15


    我好開心呀,

    回覆刪除
  8. 想 換 電 話..??? 入黎睇睇啦
    click . so phone 4G 免費上網 遊戲 手機

    Click: 日 本 外 型 電 話     



    360 度 輕 觸 旋 轉 手 機 . 免 費 睇 電   視   手  機
        . 卡 通 手 機   ....更 多 手 機 資 料....
    http://hk.user.auctions.yahoo.com/hk/booth/wing_tel_94435381?userID=wing_tel_94435381&catID=&catIDselect=&clf=&u=:wing_tel_94435381&s1=&o1=&at=true

    回覆刪除

  9. 好玩遊戲 - ←點我進入~^^
    美女視訊 聊天 美女視訊 聊天

    回覆刪除

  10. 大少奶 can you go to my blog and give me a word please~~~

    回覆刪除

  11. 見你玩得好開心咁wo~同埋真係見識到好多有趣事物!
    真係好羨慕你有咁既機會去見識呀~
     
     
     

    回覆刪除
  12. Hi, Thanks for your sharing. I'm the first time to reach your blog, Awesome.
    I'm in Auckland to study English for 6 weeks and I've been here for 2 weeks. I would like to find some information to go to Waiheke Island and found your blog. I'm so jealous of your gorgeous trips. I'm not too lucky to enjoy that astonishingly hotel and food, it look seems too expensive.
    I will go to Bay of Island & Bay of Island on next week and the following week. And I'm thinking to go to Waiheke Island on this weekend. Just planning, because raining on this few days.

    回覆刪除

  13. 呀,想問你係咪每去一個葡萄園都要比入場費架,我唸緊自己去定join試酒團,我想睇酒莊同葡萄園,因為上次我响澳洲時跟過one day tour,佢地只係帶我地去酒舖,睇唔到你睇o個啲果園架.

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾