2011年2月19日 星期六

Day4@New Zealand





晌一間美麗酒店睡飽後,早餐時間到
New Zealand日出係最早出既,但我無可能咁早起身
所以我都係........................算吧




早歺由屋主親自煮,室外歺枱望海午夕




Te Matatini Festival
我愛節日氣氛



一個日出令我充滿幹勁地去參加節慶
www.tematatini.org.nz 
呢個節日係毛利族慶典

跳舞比賽時侯唔能夠影相,但當局為我們打開了方便之門

會有多隊參陌比賽,每一隊都係整過家族

雖然自1840年英國進入新西蘭,毛利民族都變為西化

但毛利人極力保留毛利文化

訪問了一位參加者Mitai Ngatai
佢哋預備要4~6個月,但係佢哋並非專業跳舞家
而係為了民俗文化而努力







我的工作間,大會安排我地既媒體辨工室

而我就玩FB,同大少爺,朋友玩skype,Tango call見面





葡萄園午餐

想起聖經.....我是葡萄樹 你是枝子 我常在你裡面 你也常在我面

Thanks God




Bushmere Estate

www.bushmere.com
我愛葡萄園,雖然我唔太識飲紅酒或其他酒
但葡萄園令我嚮往,我會忍唔住唱園野春夢嗎?

唔得,我要禁止自己唱呢隻歌,哈哈
呢餐午餐無得頂
Rosa非常好飲,歺廳老闆送一支比我哋帶走呢





















繼續
Te Matatini Festival




晚餐Fettuccine Brothers
一頓我渴慕已久既意大利菜啊
www.fettuccinebrothers.co.nz












返酒店,繼續與你們見面,當然要見見大少爺啦

www.newzealand.com




Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com

2 則留言:


  1. 呢間酒店真係幾 cozy 喎 !
    wow! 仲有你至愛嘅三文魚 tim!!!
    相信你置身於此情此景此美食 , 一定好希望可以同大少爺一齊分享 !
    [版主回覆02/23/2011 20:56:00]三文魚好嫩啊!同埋風景真係好靚

    回覆刪除

  2. unforgetable trip 呀, 真係, 風景又靚, 食物又出色, 仲有文化交流tim
    [版主回覆02/23/2011 20:55:00]係啊!好難忘呢

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾