2011年1月11日 星期二

攻呀攻(附食譜)


今日又凍過琴日

但點都要落街,屋企無晒糧食會令我無乜安全感

咁我就去supermarket,行過凍肉店

比我見到豬軟骨呀

我之前成日都想整,但唔知邊度買

又唔會去街市豬肉檔,跟住一直無整

呀大少爺好鍾意食豬軟骨

所以我見後就好開心,因為佢快樂所以我快樂

於是返到屋企即刻整,係清酒味噌燜豬軟骨

仲有加味醂、大根(白蘿蔔)同紅蘿蔔,用晒所有日本既調味品

後來忍唔住話比大少爺知我買到豬軟骨燜比佢食

佢既反應同我諗既一樣咁開心

所以話呢…強攻喜好係有用架

影完相後要再燜,d汁都好黏,證明好有膠質呢


食譜

豬軟骨  

白蘿蔔   一條

紅蘿蔔   一條

調味料:

a 味噌   3湯匙

b 豉油   1湯匙

c 清酒    1湯匙

d 味醂    1湯匙

水      500ml

冰糖    少許(請自行試味)

乾蔥頭  6粒

薑、蔥  適量


做法:

1將豬軟骨解凍,然後用薑、蔥、煲起一鍋水,放豬軟骨入煲,煲三十分鐘熄火
再焗到水凍

2燒熱鑊加油,放薑、蔥、乾蔥頭爆香,再加入豬軟骨、及調味abcd兜勻

3加入水,水滾後加一小粒冰糖,然後試味,如覺得太鹹可以加冰糖,試到理想味道後轉細火燜1小時

4.再加入紅、白蘿蔔,蓋上著再燜1小時

*冰糖可以軟化肉既纖維,所以我每逢燜肉類都會用冰糖取代砂糖

*豬軟骨最好燜耐少少,等佢軟骨位經過充份燜後會較易"淋"身

*燜途中收乾水既話,可以加回少許熱水




Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾