2011年1月19日 星期三

掩口費


六歲既時候,爸爸媽媽分開

有一個時期,我晌一個auntie屋企裡暫住1年

呢1年寄人籬下既生活,好想晌腦內消失

幸好,第二年爸爸帶完我去街後,發現我經常唔肯返去呢個auntie度

每次我都似去斷頭台,要被處斬既掙扎

就接我返屋企,從此我既生活就.....癲癲地,哈哈

呢1年寄人籬下既日子,唯一既快樂回憶

就係...啡色有荳砵仔糕

當時炮台山下有一檔砵仔糕好好食,果位auntie日日夜夜掛住打麻雀

唔記得接我放學既掩口費,就係啡色有豆砵仔糕

或者係當時晌auntie屋企唯一既快樂,所以我仍然記得

從前往事我一d都唔想提起

但而家我已經釋放喇!

所以收埋於心底既事,即使多壞既回憶,我都會視作天父給我既禮物

令我而家更加珍惜所有

至於我既既啡色有豆砵仔糕…因為屋企無紅豆

所以加罐裝紅豆,味道都一樣好




Look...我用muffins盤去蒸架!唔黏又方便,一次過蒸到6個呢




Copy fr:Shirley@原味生活

材料:
粘米粉 80g
澄麵粉 70g
片糖 200g
清水 650ml
紅豆 30g


烹調步驟 :



(1)  紅豆洗淨用大窩滾水煮約45分鐘至爆口, 立即熄冚蓋焗半小時, 隔起煮豆 水備用(煮豆水留用)

(2) 將粘米粉及澄麵粉用250ml清水拌勻成粉漿



(3) 量煮豆水400ml下鍋把片糖煮溶(豆水份量不足可加入清水), 隨即把粉漿沖入片糖水中不斷攪拌均勻即可



(4) 在小碗上塗油再注入八分滿粉漿, 加入一湯匙紅豆

(5) 排放在蒸鍋內以大火力蒸約15分鐘即可




(6) 取出待涼, 進食時用竹籤挑起即可






小貼士:




(1)煮紅豆的秘訣是洗乾淨後直接用火煮四十至四十五分鐘, 當紅豆出現爆口情況時, 便立刻冚蓋焗半小時, 這樣煮出來的紅豆便可以做到外面完整內裡鬆軟




(2)可用罐頭即食紅豆代替, 免卻煮豆的程序




(3)紅豆會沉在糕底, 所以蒸砵仔糕5分鐘後, 我便在糕上放上適量紅豆作裝飾




(4)改用白糖代替片糖便可做成白色




(5)四色砵仔糖: 片糖; 片糖+紅豆;砂糖; 砂糖+紅豆



(6) 澄麵粉的作用是令砵仔糕口感煙韌, 如果想吃腍一點, 可減少澄麵的粉量, 總之澄麵粉和粘米粉共為150g




Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾