2010年12月15日 星期三

Happy Birthday to me


又係一年一度既生日喇!

um....今年好特別

今年大少爺無得放假陪我過

但今年又好多生日慶祝

無以往咁將生日既慶祝放到好大

無特別去諗要乜生日禮物、生日要大少爺陪我點慶祝

但慶生飯、生日會卻比往年多,神為我預備既驚喜數之不盡

點都好…仍希望自己會快樂!大少爺及各人身體健康

繼續Happy together

另一樣比我生日更大既事就係……我將會聖誕前洗禮!

大少爺都會同我一齊洗禮

然後聖誕我同少爺跟隨教會到國內山區佈道呢

感謝主




剛過去既一日,咪咪吉約我去Element午餐慶祝

仲有佢既BB女添!

然後我返屋企整蛋糕比自己

我近來愛上忌廉蛋糕,但我抆cream既技術真係好差

所以焗手指餅做成果籃蛋糕







Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾