2010年12月16日 星期四

新歲


噢!終於可以upload相

今日好凍,大家著夠衫呀!

我今早都有出街,一落樓下就已經想返屋企

實在太凍,但我知道我已經好幸運,至少都有暖衫著

呢輪好忙,因為生日、跟住就要預備去山區佈道

當中有好多事要預備,所以近一星期既blog都無乜自家煮

你地忍耐下,我忙完就會整多d野食再同大家分享

琴日大少爺要返工,我仍然有烏吱同呀妹diana陪我慶生

先去Harlan's午餐,再去行街

夜晚就要為佈道會作預備,要返教會預備各樣既事

仲得到近20個弟兄姊妹為我慶生,所以我仍然係歡樂地過生日

不過相片唔方便公開呢

好!睇下相丫










自助頭盤,比起以前晌IFC,我覺得頭盤各食物都進步啊




黑松露長通粉好好食




主菜我同呀妹都係食雞,好味




呀吱既燒魚




甜品!好味




我幾乖,飲熱檸茶,哼~




跟住去海運行街

經過1881,之前好幾次都想影,但多人

琴日落雨無乜人

但我上次夜晚去靚好多,希望聖誕前有時間夜晚帶大機影多次

我最愛旋轉木馬










音樂盒







仲有Tiffany聖誕樹




本身有去海運大廈影

夜晚好靚咁

日頭睇,裝飾唔靚,少左燈光都無咁靚啊

希望搵到時間去,不過…我來緊個星期可以休息下

多謝大家體諒,個BLOG無乜自家煮,爭緊D咁




Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾