2010年6月21日 星期一

推...芥


今日好熱,我都係留晌屋企好d

是是但但晌屋企煮意粉

每逢夏天我就過住晌屋企自給自足既生活

但我鍾意啊!

而家我已經實行夏令時間,夜晚6pm後先會出街

除左去做gym同修甲

其餘活動行街、食飯,唔該先預約禁區牌內既時間

我做gym一定下晝做,因為...睇住真情做時間會快過d嘛

是日午餐:芥末籽忌廉沐煙三文意粉




我愛芥末味

唔愛薯片、薯條既我,最愛呢隻零食

尤其呢兩隻味啊




Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾