2010年6月16日 星期三

A Day with "Mini" share


琴日又去玩B,當然係去我姨甥仔屋企
即係呀妹diana屋企,仲有咪咪吉帶埋個B
佢兩個相睇啊!哈哈

BB大得好快,我成日懷疑呀妹個B下個月就大學畢業

超攪笑,呀妹出盡法寶逗佢個仔玩同笑,我就學足晒同呀妹玩一次

好快就會想當年...
我買200呎吹氣大屋、買大波波池、買大滑梯塞住呀妹間屋所有位置
買匯豐銀行門口一模一樣比例既石獅子比佢
仲買套鼓比佢學音樂(同嘈爆佢媽媽)
哈哈

咪吉個B我無見幾日又大個B咁,抱佢時,佢好乖豬豬架

又好嗲、又好靜既

見BB一次就要影一次相,因為...時光一去 永不回  往事只能....回味

不過…我無帶相機

好彩部電話都影得唔錯,電話影得好都唔怕無帶相機

我姨甥仔對腳幾勁




用呢部電話用成大半個月,開始習慣

各樣都幾易用,同方便呢

有個software可以用電腦操控部電話,setting就方便得多

仲記得我話過有機會送兩部電話比bloggers嗎?

好!玩遊戲.......

最快留言講下3項用電話上網方便之處既兩位人兄(tips:方便睇大少奶blog!哈哈)

就有機會得LG GD880 Mini

當然係LG揀選啦!因為我篇blog都要LG去評選嘛!

go go go




最方面FB有人update就見到嘛




Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com




1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾