2010年4月14日 星期三

卷卷


噢!琴晚又同事頭婆去食飯行街

今次揀TST,因為我想去買卷蛋啊

上次事頭婆買好多款卷蛋,好吸引咁

呢間卷蛋店係新開既

又話有報導講係最好食既卷蛋,我當然想試

結果行完街後就去買,去既時候都成9點,好多款都無

我就買佢仲有既味

試完後....好味!會令我再想買既呢

蛋糕係質感好似yamm既海綿蛋糕啊

後面黑色係黑芝麻,好香芝麻味,大少爺鍾意既味道

大件$26一件




有迷你版,$10件

去到時得番細件比較多選擇

呢件最好食啊!係楓糖味呢,我鍾意呢件




古古力香蕉




中間係栗子味...good

反而後面既綠茶好濃,濃到有d澀




Fb開Fans page仲有新blog. Click here--->



新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com






1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾