2010年4月2日 星期五

返來囉


噢!我好番88、99喇

琴晚仲未完全好番時,走出去CWB買嘢

因為我好想快快買到高跟涼鞋,今季好hit既款呢

呀茄形容係…係涼鞋但又包實晒,哈哈

仲比我撞見另一blogger yan yan小咪,哈!撞破我病緊都走出街

跟住臨尾去埋city's super買糧食

哼~~~我今日既午餐有顏色喇!

係三文魚、沙律同粟米

今日我都唔會出街,因為要睇我們這一家,聽日....敗家組又出動




勁愛呢張相




Fb開Fans page仲有新blog. Click here--->



新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾