2010年3月11日 星期四

寫乜好呢?


無論發生乜事,都要繼續去生活

而且都成事實,無乜可以再做

唯有努力去過生活吧!

聽日我就要去簽一百個名,呢一百個名係你哋早個星期不停頻頻撲撲去換番來

所以除簽名,我諗緊仲寫乜落去

FB既朋友話一定要有個""字

亦有人話要"番茄豆腐魚尾湯",但太長喇

我就話簽個:士多啤梨

Vanlily就應該鍾意:鹹蛋蒸肉餅

到底簽名之外我會寫乜,收到咪知囉!哈

呢張相之前影,因為鍾意,所以放post,我同支新鏡開始熟落喇!

哼~




Fb開Fans page仲有新blog. Click here--->



新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾