2008年5月27日 星期二

嘩!包啊


有一日經過筲箕灣見到一間麵包店賣中式既包

好奇下同大少爺走入去睇,見到好靚既包

外賣既包包要拎返屋企蒸7分鐘

當時我揀一個紫色饅頭、大少爺揀紫色既紅豆包

跟住早兩日去大少爺下屬屋企又經過呢間包店

店內有部電視播緊一個亞視節目,見到個女主持晌度介紹

那個食相好狼吞虎嚥、仲一邊食、一邊 ..嘩!

嘩!好鬆軟啊

嘩!好多肉、益街坊啊

嘩!有鮑魚啊!真係有喎

嘩!有魚翅啊!魚翅啊

嘩!有瑤柱啊

嘩!乜乜啊

嘩!物物啊

就因為嘩!....咁我同大少爺又再試多次,大少爺試鮑魚包




好鬆軟既包,我切既位置唔好,其實塊瘦豬肉都幾大

切開後每邊都有右圖差唔多大小既鮑魚粒

講真......$10已經好抵啦!唔會要求太多

但個包幾好味架


 


我既南瓜包

好好味,好軟熟南瓜餡唔太甜

$4.5一個


 


呢兩個就係第一次買既饅頭同紅豆包

紅豆包都好味, $4.5一個


 


Um...........我覺得好味既,因為鬆軟

除外賣包,仲有已經好既賣可以即買即食

大少爺話試魚翅包,$10一個就算得一條翅都抵啊

地點 click here --->  包點先生



沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾