2007年5月7日 星期一

出關日 @ Triple O's & Haagen Dazs


大少爺請半日假陪我
今日一起身去行Pacific place,大少爺再去中環既Ape
之後去呢幾日好掛住既Triple O's食lunch
一個漢堡包餐、一個炸雞餐、大少爺要奶昔
我覺得呢度既包最好食,但薯條我食兩條就唔想食
我食半個包、2塊雞、3條薯條就好飽,大少爺話今次士多啤梨奶昔好飲過上次藍梅味
之後大少爺就返工喇!而我就落銅鑼灣
自已就行百德新街同Time square但無收鑊,因為我掛住只想買生日禮物
只買咗 4個黑色粗幼不一既膠 "頭cool"
最後去Haagen Dazs食雪糕,睇開既都知通常我會揀waffles連雪糕
但好飽只食雪糕
之後去兩間蛋糕材料店補給用品,我覺得U can make 幾好、另一間心甜baking就少貨源
而家煲緊五花茶,今晚我只食蘆筍,為今日邪惡既午餐贖罪


 

 
呢杯比利時朱古力、夏威夷果仁
我想試無花果味同牛奶拖肥都無呀!

晌Pacific place見到覺得幾靚就影



五花茶煲好喇!

 






沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾