2007年5月5日 星期六

回味 part 1


今年大少爺兩個Vacation都揀東京,要出年三月先可以去新加坡
好想介紹新加坡食物、我覺得新加坡既食物好好食,好食到每年都要去食1次
爸爸生前每次去都係為咗食,反而探姑姐家人係其次
唔知由邊度開始寫好
就由每次都會食、又經常令我掛念既食物
我只會斷斷續續得閒先會寫,今次就兩個地方先啦!
【亞坤】係大少爺最愛,我比較鍾意去舊舖,新分店太無味道喇
舊舖既員工會傾下講下人情味濃
舊舖既奶茶同美祿都特別好飲
大少爺好鍾意食烤多士,我每次問佢買唔買kaya返香港佢都話唔買
因為香港無烤多士食,佢話kaya要配烤多士先好食,而烤多士係亞坤先好食


套餐有kaya toast、水煮蛋、茶或咖啡、美祿

新分店@Raffles

太無味道既膠杯


新加坡好多food court,我只鍾意去Esplanade隔離既Makansutra同埋 Lau pa sat
Lau pa sat為既只係串燒
而Makansutra比較舒服,有陣陣涼風,遇著Esplanade有戶外音樂會,更可以聽住樂食嘢


呢檔燒雞亦好好食


Laksa
呢度既肥雄記唔算係新加坡裡面最好食既,但環境所致總係食得愉快

係乜呢?呢個係我同大少爺都好好好好好鍾意食既
總覺得呢度特別好食,個檔主甚至被應邀到美國交流

係炒粿條,佢呢檔既黑醬油特別好味架

一定要飲既冰凍蔗汁

食完沿路就會見到好幾檔雪糕檔,每次都要食雪糕三文治
多款味道,我最鍾意芋頭及紅豆味
 
次次都會買返香港既彩色益力多,每次都有朋友叫我幫佢買

紫色係提子味、青色係青蘋果、橙色係橙味、其餘係原味


To be continues.................




1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾