2007年1月8日 星期一

瘋牛症


我患上瘋牛症(全名:瘋狂地戀上牛扒)
一向我唔多食豬肉,牛肉係我至愛
但病完後更趨向嚴重,今早又忍唔住買一塊肉眼扒做午餐
但今次係串燒形式再加洋蔥黑椒汁
感覺家全唔同!而配菜依舊清炒蘆筍同薯格
今晚大少爺唔返來食飯,我整另一最愛...........三文魚呀!



19 則留言:


  1. 雖然最近好忙 意外的拿第一

    回覆刪除
  2. 咁我咪患左"瘋糖症"囉~瘋狂地戀上焦糖症!! 病人1號, 到!!!

    回覆刪除

  3. 大少奶 ~~ 感覺似乎好久沒有看到你的一個人午餐了 今天看到突然好懷念阿 今日好喜歡你個美麗的藝術品 顏色的搭配實在好 sharp 好挾 以前我都好喜歡牛肉 奇怪呢 我同你一樣 我由細就不喜歡豬肉呢 牛肉就很喜歡 我次次都好喜歡看你炒蘆筍 你炒得好靓呢 大少奶 ~~ 薯格你用焗還是炸呢

    回覆刪除

  4. honey 我淨係可以食你o的配菜 呢期咁凍,你影完一輪相之後,碟餸都凍晒啦 ....  

    回覆刪除

  5. 我昨日煎了牛扒,做得嘛麻地。下次再來努力!!!

    回覆刪除

  6. 好令人佩服! 一個午餐都可以o甘靚...真係有d慚愧...因為平時我煮比honey o既晚餐都係o甘o上o下...   Aiya, had posted the above on another page tim...sorry

    回覆刪除
  7. i remember someone told me before when one got sick, tend to want to have beef.... i guess it can help us to feel better?!  Looks great! I've not cooked meat by myself for a while, cos my honey won't eat meat.... in U.S., I have to buy a pack of beef... and hate to waste the food!

    回覆刪除

  8. 好想食一份

    回覆刪除

  9. 我都係瘋牛症患者~ 超愛食牛!!! (我唔好雞/鴨/鵝) 祈待你出多D牛類新煮意等我可以 copy~ 嘻嘻~ 希望你唔好介意...

    回覆刪除
  10. 你真有心機,大小爺唔返黎食,一個人都有"mod"整美食!以前天皇返工唔得閒同我食飯,我好究其ka!

    回覆刪除

  11. 我都超愛食牛, 尋日去citysuper買肥牛打邊爐 好好味

    回覆刪除
  12. 大少奶患"瘋牛症".... 咁我知大少爺患咩症" 瘋奶症 " 唔好心邪呀 (全名係: 瘋狂地戀上大少奶症) 我同Vanlily一樣有瘋狂地戀上焦糖症最愛都係Starbucks嘅 Caramel Macchiato )

    回覆刪除

  13. yanyan4小咪~~ yeah~~ give me 5!!

    回覆刪除

  14. 我都好鍾意食薯格, 想問邊度有得賣? 係咪一定要用炸?

    回覆刪除

  15. 大少奶, 哈哈! 以前我都係牛痴呀!不過曾經有皮膚敏感之後,食少咗! ^_^

    回覆刪除

  16. 影子 呢兩日唔見左你啊 薯格晌KFC買架 我好唔鍾意食豬肉,其他雞鴨鵝都唔太鍾意 海鮮同牛肉就最鍾意 我好似好耐無整午餐喇 vanlily 你唔止瘋,仲患有癲糖症 笨 B 媽媽 打令:噢!今晚既晚餐你岩食呢 lotaitai 唔緊要啦!下次努力 Alwen 其實我差唔多日日都想食牛扒架 不過可能病時只食粥所以病好後特別想食牛肉 二少姐 我反而好享受整得靚既午餐 小曲格格 係? 噹噹 我會努力架! Cindy 我好鍾意整得靚咁食,好有滿足感呢 BB Yee 我打邊爐都好鍾意食肥牛 YanYan4小咪 哇哈哈!瘋奶症好咸濕呀個名 Sky 晌KFC買現成既 幽靈公主 我有時都會敏感,但食完先算

    回覆刪除

  17. yeh....大少奶... 你心邪呀!!!

    回覆刪除

  18. 如果我有你咁有心思就好了

    回覆刪除

  19. 好棒唷 我都好想學煮菜... 都很美味唷

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾