2024年1月28日 星期日

蒸糕 Bell 之蘿蔔糕

一年容易蘿蔔糕,貶下眼又係寫定蘿蔔糕食譜比大家嘅時候

每年我都會諗出年仲有無人睇我寫食譜

如果無就唔會再寫,如果有就繼續寫

幸好,都仲有人睇所以我都要盡快出呢個食譜方便大家自己整

呢個食譜係最多人跟完話好的,所以同一個食譜寫足十幾年

每年都寫定唔使大家去搵咁囉

亦都多謝大家多年信任

All we are 整蘿蔔糕...

時鐘滴答 秒針走過

時光匆匆 我即使挫敗過

請信任我

真心的"蘿蔔糕"最後會結果




 材料: 1斤半裝 2底


白蘿蔔      3斤 


粘米粉     300g 


生粉       2湯匙 


鹽         半湯匙 ~1湯匙


麻油       少許 


胡椒粉     少許 


臘腸 2條   (切粒)


蝦米 2湯匙 (浸軟)


瑤柱 2-3粒 (放入碗仔,加入100ml水蒸1小時)


蔥白粒     少許


水         12安士(*用蒸完瑤柱既水及蘿蔔刨出來既水去代替)


米酒       1茶匙


生抽       少許


糖         1/2茶匙



做法與步驟


1.將白蘿蔔刨皮,一半切幼條、一半刨絲備用








2. 將粘米粉、生粉加12安士*水開成糊狀,加少許麻油、胡椒粉、鹽備用

3.先炒香臘腸、蝦米、瑤柱、蔥白粒加酒及豉油、糖炒香備用


4.白鑊放入蘿蔔條及蘿蔔絲用中小火煮大約5分鐘再加入炒香的蝦米及臘腸兜勻

5.然後將已混合粉漿(步驟2)加入稍煮至重身,感覺就快拎唔起隻鑊剷既感覺就OK

6.糕盤(塗上油)分次將煮好蘿蔔粉漿倒入糕盤中,每次倒入時要輕輕壓實,完成品就唔會鬆散

7.大火45分鐘便完成,完全放涼後入雪櫃,食之時切件煎香

*.記得留住瑤柱水及刨蘿蔔既水,精華來的

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾