2022年6月9日 星期四

通晒

豉油炒通粉
話說早幾日loop FB見到介紹某茶餐廳豉油炒通粉
又勾起我條筋去整,佢其實好容易就整到比茄汁沙通粉惹味
仲加少少豆辦醬落去仲好味
有時好忙、M到、載唔到的士、等好耐lift、買唔到嘢、著新鞋就落雨等等心情唔好,無乜心情煮時
呢碟炒埋一堆又唔失禮又幾幫到手
而且好適合帶飯

我見茶餐廳版用上火腿、香腸、紅腸等,我見到紅腸實在忍唔住
除了紅腸我加蝦粒
大家可以自己去選配料
我仲加粟米、洋蔥落去香好多


食譜:3-4人

通粉      180-200g

蝦仁   300g

邪惡紅腸   適量

洋蔥  1/4碗

粟米   隨意

醬汁材料

老抽   1湯匙

生抽  2茶匙

鹽  1/4茶匙(如夠味可skip)

豆辦醬  2茶匙

糖  1茶匙

做法:

通粉先烚熟過冷河備用

先炒香蝦粒


再炒香紅腸


加入洋蔥炒香後就放通粉

熄火加入醬汁所有材料兜勻,再開火炒勻就掂

*熄火落汁料原因係唔夠手快會燶

最後試下味,唔夠味再加少少鹽兜勻


 

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾